Reklam på bloggen?!

Örrk! Jag har tidigare av en trogen läsare fått kritik för att denna blogg innehåller reklam, vilket jag varit helt oförstående till. Förvisso länkar jag till Bokus rörande kantrubriken “Senast lästa”, men det räknar jag inte som reklam, mer som upplysning (eller information, som reklamnissarna brukar kalla det). I vilket fall får jag inte ett öre för detta.

Dessvärre dök det för några dagar sedan upp en sorts informationsruta, vars innebörd var att jag i vissa fall, i slutet av inläggen, är utsatt för att tvångsreklamera. Jag vet tyvärr inte för vad och det är min förhoppning att dessa kommersialismens vedervärdiga rutor inte kommer alltför ofta, eftersom mina läsare är relativt få. Vidare kommer dessa annonser endast till folk som inte är inloggade på wordpress. Alltså ser jag dem inte själv. Surt, faktiskt.

Jag kan betala bort skiten, men det kostar 30 US-dollar per år. För dyyyyrt.

Leave a comment

Filed under Diverse

Leave a Reply

