Nyckeln till frihet

PRKkeys

Eftersom en av mina fåtaliga läsare haft åsikter om Demokratiska Folkrepubliken Korea, kan jag inte låta bli att visa min nyckelknippa. Flera av nycklarna går till min arbetsplats, vilket alltså innebär att de är ett bevis på att jag befinner mig i ett borgerligt tvångsarbetsläger, ständigt under hotet av Fas 3-tortyr. För att balansera detta har jag hängt på en dröm om en bättre värld, inköpt av en kamrat på världsutställningen i Shanghai 2010. Det fanns tydligen en intressant monter där…

😉

 

Lämna en kommentar

Filed under Kultur och nöjen, Politik

Kommentera

