Proletären läser mig?

Jag tror inte det, men den ledare som publicerats i Proletärens nätupplaga skulle jag i princip kunna ha skrivit. Nu är det förvisso inte så svårt att genomskåda krigsmaktskramarnas dimridåer, men jag känner mig ändå lite stolt eftersom mitt förra inlägg starkt påminner om Proletärens, men jag var ca ett dygn före.

Lägg ner Krigsmakten. Lägg ner Centerpartiet också.

Ingendera organisation har något som helst existensberättigande eller mening.

Leave a comment

Filed under Krig och krigsmakt, Politik

Leave a Reply

