Lägger mig platt

Då och då händer det att jag läser något och tänker ”Fan vad bra, det här önskar jag att jag hade skrivit själv!”. Det finns liksom inget att tillägga, inget att förbättra, inget att gnälla över som har missats, i alla fall inte på det utrymmet.

Denna artikel uppfyller kraven. I malliga riksborgartidningen i fredags. Såg den inte förrän i morse.

Det vore nog läsvärt om damen ifråga kunde prestera motsvarande om SVT och de självgoda tomtarna på Gärdet. Önskar mig detta i julklapp.

Lämna en kommentar

Filed under Kultur och nöjen, Politik, Politisk ekonomi

Kommentera

